vrou is een heel intieme en persoonlijke winkel. Het is een totaalconcept. In mijn winkel kan je de drukte even ontvluchten én de focus leggen op jezelf. Shoppen is voor mij dan ook een zintuigelijke ervaring. Klanten moeten de kleding kunnen voelen, zien en vooral passen. Er zijn ruime paskamers voorzien met een gezellige zithoek, waar vrouwen de tijd kunnen nemen om nieuwe kleding uit te proberen in een ongedwongen sfeer. 


Ik heb bewust gekozen voor deze offline ervaring. vrou moet een boetiek zijn waar betaalbare, kwalitatieve en hedendaagse kleding hand in hand gaat met een persoonlijke service. Het hele concept van de winkel is hierop ingesteld. Ik wil mijn ‘vrouvolk’ verwennen en goed doen voelen. Niet alleen na de aankoop, maar ook tijdens. Hiervoor heb ik een creatief en strategisch conceptbureau aangesteld. De vrou’tjes van factorie hebben mijn concept verder uitgewerkt en dit vertaald in interieur en huisstijl.

Vrou_pink_1.jpg